hayır da siz ne istiyosunuz anlamıyorum. hızlı ilerletselerde oldu bittiye getirdiler diyeceksiniz.dizi ilerledikçe güzelleşiyor ama bu şekilde düşünü... Devamını gör..
hayır da siz ne istiyosunuz anlamıyorum. hızlı ilerletselerde oldu bittiye getirdiler diyeceksiniz.dizi ilerledikçe güzelleşiyor ama bu şekilde düşünürseniz bok gibi olur zsten biraz sabır.
Bence de ya sıksa da mantıklı dusunursek böyle birseyin bu kadar basit olması sacma olur ya ayrıntı vermeleri güzel ama izleyiciler sanirim artik bira... Devamını gör..
Bence de ya sıksa da mantıklı dusunursek böyle birseyin bu kadar basit olması sacma olur ya ayrıntı vermeleri güzel ama izleyiciler sanirim artik biraz aksiyon istiyor ilk zamanlardaki gibi
Kaldı 2 bölüm..Bu olay bu sezon çözülse bile 1 sezon olan şeyleri anlamaya çalışırız. Yine işleri arapsaçına çevirdiler. Hiçbirşey netlik kazanmıyor ... Devamını gör..
Kaldı 2 bölüm..Bu olay bu sezon çözülse bile 1 sezon olan şeyleri anlamaya çalışırız. Yine işleri arapsaçına çevirdiler. Hiçbirşey netlik kazanmıyor ki. Ordan çıkmayı başarsalar bile ne yapacaklar.
ağ şu yapımcıların gereksiz uzatması yokmu seneryoyu toplasan 1 sezonu doldurur şişirip şişirip uzatmışlar türk dizilerinden uzak durmamın sebebi buyd... Devamını gör..
ağ şu yapımcıların gereksiz uzatması yokmu seneryoyu toplasan 1 sezonu doldurur şişirip şişirip uzatmışlar türk dizilerinden uzak durmamın sebebi buydu zaten
Dizi feci derecede sıkmaya başladı. 3. sezonda bozmuştu zaten 4. sezon 3'den daha beter. Sürekli cevapsız sorular, ne hikmetse yaşadıklarının birbirle... Devamını gör..
Dizi feci derecede sıkmaya başladı. 3. sezonda bozmuştu zaten 4. sezon 3'den daha beter. Sürekli cevapsız sorular, ne hikmetse yaşadıklarının birbirlerine anlatmayan karakterler, ayrıca kasabadaki diğer karakterler de birer NPC gibi. bu durum bana hiç gerçekçi gelmiyor. Dizi bu yıl popüler oldu diye gereksiz uzatma derdine girişmişler. öyle ki artık senaristlerin de gizemlerin cevaplarını bilmediklerini düşünüyorum. Bazı olarlar sanki öylesine gizem yaratmak için ortaya atılmış gibi geliyor.
ya zafer nemal adamsın la sen sana diyoruzki adam kanı damlattı içti ya içkiyi o halüsinasyon etkisi yaratıyor gerçekte komada değil oradakiler anlata... Devamını gör..
ya zafer nemal adamsın la sen sana diyoruzki adam kanı damlattı içti ya içkiyi o halüsinasyon etkisi yaratıyor gerçekte komada değil oradakiler anlatabilddim mi zaferim aynı durumun benzerini yine rüya yoluyla şerifin karısına yaptırdı sarı adam herkesi öldür buradan tek çıkış yolu o dedi kafasındaki sesler yani anlamadıysan zaferim sarı adam bunu amaçlıyor amacı ortalığı karıştırmak şimdi ilerki bölümde viktorun babası ya hepimiz komadayız gelin gerçek değil burası diyip millleti öldürecek ya da silah ile birilerini öldürecek planı bu sarı adamın oyun kurmak ya amacı anladın mı en temelden anlattım bunuda anlamadıysan telefon numaramaı yazayım araşalım açıklayayım
Önceki bölümdede yazdım bunlar komada bazı hıyarlar iyi izle diyor. Mal herifler zaten gördüm bende içkiye kan damlattığını. O yüzden bende diyorum komada ve uyanması için böyle yapıldı. Kemiklerinde bi halta yaramayacağı kesinleşti.
Zafer harbi gotunle izliyon adamın amacı bu zaten halüsinasyon gördüğünü sanması abby gibi herkesi öldürüp sonra kendini de ölmesi için bu kadar salak... Devamını gör..
Zafer harbi gotunle izliyon adamın amacı bu zaten halüsinasyon gördüğünü sanması abby gibi herkesi öldürüp sonra kendini de ölmesi için bu kadar salak olma
3.bölümde bırakmıştım sıktı yavaş ilerliyor diye şimdi geri kalan bölümleri izledim değişen birşey yok. bu sezon tam hayal kırıklığı.... Devamını gör..
3.bölümde bırakmıştım sıktı yavaş ilerliyor diye şimdi geri kalan bölümleri izledim değişen birşey yok. bu sezon tam hayal kırıklığı.
1 hafta önce
10 beğenme
X
From'e yorum yapıyorsunuz.
Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.