Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

23 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
zewooo7
Olm dizide ne güzel bayanlar var manken gibi heleleele
Yorum Yap 6 saat önce
0 beğenme
emirbabapro32
helal olsu... Spoileri gör..
Yorum Yap 2 hafta önce
2 beğenme
tbagjaja
Bence bütün bu olanlarn hepsi fallik ethanın rüyası, ya da mantıklı bir sebebi olacak. Lost gibi finalde yapabilir iyilik kötülük cart curt ... Devamını gör..
Yorum Yap 3 hafta önce
2 beğenme
justbaho
Kız umarım çinliyi satmaz kızı görünce
Yorum Yap 1 ay önce
2 beğenme
adem-atak
galiba bölge zeka sorunlarını da beraberinde getiriyor
Yorum Yap 1 ay önce
8 beğenme
mafyatik-bebek
35.10 Gollum ne arıyor lan orada ?? :D
Yorum Yap 1 ay önce
3 beğenme
mafyatik-bebek
2. sezona başladık bakalım otobüs sahnesi geldi dizide tek sevmediğim nokta 1 sezonda Boyd dışında adam gibi karakter geçmişi öğrenemedik EUPHORİA gib... Devamını gör..
Yorum Yap 1 ay önce
2 beğenme
breshii
dizilere y... Spoileri gör..
Yorum Yap 7 ay önce
19 beğenme
mafyatik-bebek
The Walkin... Spoileri gör..
1 ay önce
2 beğenme
0ayyda0
İyi de o y... Spoileri gör..
Yorum Yap 1 yıl önce
31 beğenme
mafyatik-bebek
Bende onu ... Spoileri gör..
1 ay önce
0 beğenme
seyfa
Sıtede en çok yorum yapılan dizisi diye actik izliyoruz
Yorum Yap 1 yıl önce
10 beğenme
mafyatik-bebek
Game Of Thrones ve The Walking Dead var belki Lost da vardır
1 ay önce
0 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.