kanka allah aşkına hee yoruma tahminlerim doğru çıktı yazma , senaristler ne yapacaklarını hayvan gibi belli ediyorlar , absürt olan bunları tahmin ed... Devamını gör..
kanka allah aşkına hee yoruma tahminlerim doğru çıktı yazma , senaristler ne yapacaklarını hayvan gibi belli ediyorlar , absürt olan bunları tahmin edememek olurdu zaten.
Bu bölüm iyiydi ama 2 sezondur 1.sezonun havası yok senarist belki her gizemin cevabını final sezonuna bırakıyor ama birkaçının cevabını vermesi lazım... Devamını gör..
Bu bölüm iyiydi ama 2 sezondur 1.sezonun havası yok senarist belki her gizemin cevabını final sezonuna bırakıyor ama birkaçının cevabını vermesi lazım bence o eli bağlı adam kimdi ?? o kapı nereye gidiyor ?? abi biraz cevap ya onun dışında harika gidiyor bölüme puanım 7.9/10
Boyd adeletine boydan gireyim. Masum hiçbirşeyden habersiz polis kıza etmediğini bırakmadın şimdi fatıma ya sen ailemsin çözücez falan filan. Boku çıktı hepten dizinin keyif yok aksiyon yok çözülen bir gizem yok
Jim üzer adamı niye sevmiyorsunuz anlamıyorum adam sadece evine gitmek istiyor ailesini koruyor en azından diğerleri gibi değil araştırma yapıyor tels... Devamını gör..
Jim üzer adamı niye sevmiyorsunuz anlamıyorum adam sadece evine gitmek istiyor ailesini koruyor en azından diğerleri gibi değil araştırma yapıyor telsizi Donna engellemese şuan dışarıdalardı belki