Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

75 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
darlyvemalbeth
Oooaaaaaaaa
Yorum Yap 2 gün önce
0 beğenme
darlyvemalbeth
Polis kız geldiğinde halkı sakinleştirmek için onlara yapıcak bişey vermeden bahsetmişti Boyd mal mal bağırmısdı şimdi Fatıma için öyle yapıyo garip... Devamını gör..
Yorum Yap 2 gün önce
0 beğenme
emirbabapro32
dizi iyi güzel sarıyo hafiften işliyo sürekli konuları ama biyere ne zaman varıcak artık baydı ama
Yorum Yap 1 hafta önce
9 beğenme
emirbabapro32
yaratıkların hepsi boyda ragebait atıyor ahaahshsahsahahhahaha
Yorum Yap 1 hafta önce
2 beğenme
trajedi
her bölüm 50 kere duyulan diyaloglar: -hepsi benim suçum -hayır senin suçun değil -rüya gördüm -ne gördün -hiç öyle önemsiz bişi... Devamını gör..
Yorum Yap 2 hafta önce
22 beğenme
justbaho
Kardeşim az hızlandırın şu meseleleri ak 3.sezon bitti gene bişey yok ortada
Yorum Yap 1 ay önce
25 beğenme
mafyatik-bebek
İyi bölümdü bölüme puanım 8.1/10
Yorum Yap 1 ay önce
0 beğenme
mafyatik-bebek
Anlamadım ... Spoileri gör..
Yorum Yap 1 ay önce
4 beğenme
mafyatik-bebek
#justbaho o kadar derin izlemiyorum ama olabilir dizinin yapımcısına bağlı vallaha Ethan'ı bile yapabilirler :)
1 ay önce
1 beğenme
justbaho
#mafyatik-... Spoileri gör..
1 ay önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
#justbaho ... Spoileri gör..
1 ay önce
2 beğenme
justbaho
Bence annesi
1 ay önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
Dizideki tek güzel kadın Julie biraz da Tabitha
Yorum Yap 1 ay önce
2 beğenme
miritcan-31
fatma awaxida
Yorum Yap 1 ay önce
0 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.