Aga bee. 3 veya 4 ay önce buradayım. Ne ara bitirdim diziyi ya. Sırf Glenn ve Rick için geldim buraya.
Arkadaşlar aşağıda yazıyor ama ben de söyleme... Devamını gör..
Aga bee. 3 veya 4 ay önce buradayım. Ne ara bitirdim diziyi ya. Sırf Glenn ve Rick için geldim buraya.
Arkadaşlar aşağıda yazıyor ama ben de söylemek istedim. Sakın bu dizinin editlerine falan bakmayın. Ben bakmış biri olarak söylüyorum. Full spoiler.
the walkın dead hayranı olarak bu dızıyı 8 yada 9 kez ızleyısım asla bır dızıyı 2. kez ızleyeck bırısı degılım ama bu dızı fena guzel spoıler vermeyın... Devamını gör..
the walkın dead hayranı olarak bu dızıyı 8 yada 9 kez ızleyısım asla bır dızıyı 2. kez ızleyeck bırısı degılım ama bu dızı fena guzel spoıler vermeyın yenı ızleyecek olanraa zevkı kalmıo sonra ama yenılere tavsıyem tt veya baska plartfomdan dızıytı bıtırene kadar arastırmayın full spoıler kaynıo BİLGİNİZE !!!!!!!!!!!!!!!!
Arkadaşlar aşağıda yazıyor ama ben de söylemek istedim. Sakın bu dizinin editlerine falan bakmayın. Ben bakmış biri olarak söylüyorum. Full spoiler.