bu dizi benim gençliğim ya lisede her yeni bölümünü izleyip okula gittiğimizde arkdaşla sırada oturup heyecanlı heyecanlı tüm bölümü konuşurduk o kada... Devamını gör..
bu dizi benim gençliğim ya lisede her yeni bölümünü izleyip okula gittiğimizde arkdaşla sırada oturup heyecanlı heyecanlı tüm bölümü konuşurduk o kadar çok içine düşmüştüm ki çarşamba veya perşembe günü sabah 10 gibi falan yeni bölüm paylaşıldığında internet cafeye gidip bunu izlerdim o sene nerdeyse sınıfta kalıyordum :D şimdi tekrar denk geldim baktım da 8sezonunun ortalarına kadar falan izlemişim tekrar başlamaya korkuyorum çok fazla zaman ve burdan sonra kötü gittiğini söyleyende var ha bir de izlediğim şeyi bi daha izlemeyi sevmediğimden
Ustra bölüm budur ya.Dizinin son kısımları bana bok gibi geldi,neyseki işten güçten unuttum başını :D şimdi tekrar yaşıyorum o mükemmel zevki.... Devamını gör..
Ustra bölüm budur ya.Dizinin son kısımları bana bok gibi geldi,neyseki işten güçten unuttum başını :D şimdi tekrar yaşıyorum o mükemmel zevki.