Bi taraf değilim. Dizide siyahlar iyi yeşiller kötü anlatılıyor. Ama kitapta 2 tarafta haksız suçlu ve kötü. Rhaenyra olan oldu diyip hakkından feraga... Devamını gör..
Bi taraf değilim. Dizide siyahlar iyi yeşiller kötü anlatılıyor. Ama kitapta 2 tarafta haksız suçlu ve kötü. Rhaenyra olan oldu diyip hakkından feragat edebilir hatta daemon Yada oğulları adına savaş verebilir Ama kendi adına VEREMEZ. O evrende kimse bir kadına biat etmez üstelik oğulları meşru değilken.. Butun ejderhalar yok oldu boş yere. Visery salagi Bi diyemedi aegon varis diye.
bundan sonra daemoncuyuz abi hakkınızla sonuna kadar savaşın tahta da rhaenyra kralicem otursun...