got'un boşluğunu doldurmak için başladık ilk bölüm güzeldi daemon'a hiç ısınamadım çok itici gözünü taht bürüyenlerden nefret ediyorum zaten. rhaenyra... Devamını gör..
got'un boşluğunu doldurmak için başladık ilk bölüm güzeldi daemon'a hiç ısınamadım çok itici gözünü taht bürüyenlerden nefret ediyorum zaten. rhaenyra yeni queenimiz sanırım onun saflarına geçmeye başlayalım... son olarak bazıları begenmemis ama daemon'un ejderhası cok havalı duruyo bence
20.02.2026 Başladık hadi gazamız mübarek olsun...